אירוע זה כבר הסתיים
לחצו כאן לצפייה בכל אירועי השבוע בירושלים >
מדיום התקשורת הוירטואלית הופך להיות מאורע חברתי בירושלים. תופעת הטוויטאפ צוברת פופולריות ועוד ועוד ירושלמים נוטשים את מסכי המחשב לטובת פגישה פנים מול פנים עם חבריהם ומכריהם הוירטואליים. השבוע במרכז הבמה נמצא מלון ענבל שמארח פגישת טוויט-אפ ג'ז ומשקאות בחצר המלון ביום חמישי בערב, ה-2 לספטמבר. אם אתם עדיין נאבקים עם מילון המונחים הוירטואלי, טוויטאפ הוא מפגש חברתי בו אנשים שחולקים את מרחב הטוויטר הוירטואלי נפגשים פנים מול פנים בסביבה חברתית.
צ'רלי קלח, מג'יי טאון הפקות, חברת עיצוב ושיווק אתרים, הוא אחד מהפנים הבולטות בירושלים בקהילת המדיה החברתית. צ'רלי מסביר לנו בגו ירושלים שסצנת הטוויטר הירושלמית הנמרצת יכולה רק להרוויח מאירועים כאלה, "הכוח האדיר של פלטפורמות מדיה חברתיות כמו טוויטר מקבל הכרה אמיתית כאשר הוא מחוזק על ידי מפגשים ואירועים חברתיים המתקיימים בעולם האמיתי. רשת חברתית מקוונת היא רק נקודת הפתיח למערכות יחסים חברתיות בעולם האמיתי. זוהי נקודת זינוק אמיתית למערכות יחסים עסקיות שנוצרו בטוויטר, מאחר ומשתמשי טוויטר נוטים להיות מבוגרים יותר ובעלי אינטרסים ספציפיים…שיחות כאלו יכולות להוביל לחברויות ושיתופי פעולה מפתיעים ומועילים ביותר.
מלון ענבל לקח על עצמו להיות המותג המוביל בין בתי המלון הירושלמים בעידן המדיה החברתית, עם עמוד פייסבוק תוסס וחשבון טוויטר בעל השפעה שמחזק את האחיזה של מלון ענבל בתחום המדיה החברתית. מלון ענבל הוא היחידי, למעשה, שמקיים "שיחות" מקוונות עם משתמשי פלטפורמת טוויטר כמו טריפאדוויזר, ובחודש יוני, המלון קפץ למים ואירח אירוע יום שישי למעריצי פייסבוק, בו למעריצי הפייסבוק של המלון ניתנה כניסה חינם לבריכת המלון. הטוויטאפ, אם כן, הוא הצעד ההגיוני הבא של המלון.
רות ויימן, המוח מאחורי הנוכחות של המלון בסצנת המדיה החברתית, אומרת לגו ירושלים ש"קהילת הטוויטר הירושלמית היא קבוצה מגובשת, ואנחנו מתקשרים וחולקים רעיונות לרוב, באופן מקוון ולא מקוון. פגשתי הרבה אנשים מארגונים שונים דרך טוויטר. על ידי ארגון הטוויטאפ אנחנו יכולים להיפגש פנים מול פנים - טוויטאפ הופך את הרשת המקוונת לנגישה יותר."ויימן מאמינה ש"ההצלחה של אירוע יום שישי למעריצי פייסבוק והפרגון שקיבלנו גם מפייסבוק וגם מטוויטר, בהחלט עודדו אותנו להמשיך ולארגן עוד אירועי מדיה חברתית שמביאים את החברים המקוונים שלנו גם לאווירה לא מקוונת.
"אכן, לפי ויימן, הטוויטאפ הוא רק קצה הקרחון. מלון ענבל ממשיך לפתח את מיתוג אירועי אירוח המדיה החברתית בירושלים. "אנחנו כרגע מפתחים בלוג שיכלול תגובות מאורחים, כמו גם טיפים ורעיונות של צוות המלון. זה יהיה תוסס ומרגש להמשיך בעבודה שאנחנו עושים בתחום המדיה החברתית עם פייסבוק וטוויטר ולעקוב אחרי מערכות היחסים שיצרנו און ליין." מלון ענבל גם מארח את ספינקון ישראל, תערוכת שיווק אינטרנטית מובילה, בינואר 2010. פיני אורזך, מנהל השיווק האינטרנטי של מלון ענבל, מסכים שיש עתיד מבטיח לקהילה המתפתחת של המלון: "אנחנו נרגשים לראות כמה רחוק נוכל ללכת ולפתח את התחום הזה.
הקהל הרחב מוזמן לאשר את השתתפותם בטוויטאפ דרך העמוד הרלוונטי בפייסבוק.
למעלה מ-2000 כתבות והמלצות
המקום הטוב ביותר לחוות את הקסם של ירושלים, את ההיסטוריה והייחודיות...
יש ימים שכל מה שרוצים לעשות זה להישאר בין הסדינים, לשבת על ארוחת בוקר...
באופן תיאורטי זה אפשרי לבקר בירושלים מבלי ללכת לעיר העתיקה, אבל אם...
הצבא צועד על קיבתו, אבל הירושלמי לא צועד בכלל לפני שהוא טועם משהו...
רק במזרח התיכון יכול גרגר החומוס הקטן לעלות לדרגת מלך הקטניות. בעוד...
ירושלים היא מעל לכל עיר של רוחניות ותרבות כיאה לבירת ישראל, ועל כן התייר...
לא נמצאו תוצאות להצגה
Text text text
|
||